ZWROTY I REKLAMACJE

Klient ma możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość z extralink24.com w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru. W przypadku podjęcia decyzji odstąpienia od umowy i zwrotu zamówionego produktu należy przesłać tę informację drogą mailową lub przekazać ją telefonicznie.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwrotu produktu dokonujemy wyłącznie w oryginalnym opakowaniu.

Jak dokonać zwrot towaru

Po przekazaniu informacji o planowanym zwrocie (drogą mailową lub telefonicznie) należy:

  1. Umieścić zwracany produkt w oryginalnym opakowaniu, zabezpieczyć przed uszkodzeniem podczas transportu i zapakować do odpowiednio przygotowanej paczki.
  2. Urządzenie musi być przywrócone do ustawień fabrycznych.
  3. Umieścić informację na zewnątrz opakowania z podaniem:
    przyczyny zwrotu oraz numer zamówienia, którego dotyczy zwracany produkt.
  4. Wysłać paczkę na adres:
    ZWROTY sklep – Wanbo / Batna sp. z o.o.
    NR ZAM – ……………

    ul. 1 Maja 23
    42-217 Częstochowa
    tel: 508 974 399 

  5. Podesłać na podany wyżej adres mailowy – nr listu przewozowego oraz dane konta bankowego do zwrotu.

Gdzie zgłosić reklamację?

Klient może zgłosić towar poprzez:

  • kontakt telefoniczny pod numerem +48 508 974 399,
  • drogę mailową na adres [email protected]
  • osobiście

Klient zgłasza reklamację w następujący sposób:

  1. Drogą mailową lub telefoniczną podając numer seryjny urządzenia, którego dotyczy reklamacja.
  2. Następnie należy opisać usterkę.
  3. Po przyjęciu zgłoszenia Klient otrzyma drogą mailową instrukcję dalszego postępowania oraz etykietę RMA, którą należy umieścić na paczce reklamacyjnej.
  4. Paczkę należy wysłać na adres:
    Reklamacja Wanbo
    ul. 1 Maja 23, 42-217 Częstochowa

Jak przygotować sprzęt do reklamacji?

Po zarejestrowaniu reklamacji prosimy odpowiednio zabezpieczyć odsyłany sprzęt, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu i odesłać go na adres wskazany w korespondencji mailowej, nie zapominając o umieszczeniu NUMERU RMA.

WAŻNE! Prosimy o wykonanie kopii zapasowej w przypadku zgłoszenia reklamacyjnego na sprzęt elektroniczny zawierający Twoje dane, gdyż w trakcie rozpatrywania zgłoszenia mogą zostać one bezpowrotnie utracone.

Dodano do koszyka.
0 produktów - 0,00 
pl_PLPolish